sobota 18. února 2012

Vikingové a jejich Plán vraždy

Druhá polovina šestého svazku je venku, jak po kapitolách, tak i v celém svazku. Tři poměrně dlouhé kapitoly, pár bonusových stran a klasická mapa čítají dohromady dalších přibližně sto stran. Další svazek zatím leží netknutý. Překlad jsem doposud na korektury neodeslal, na těch se právě nachází Heuréka, kterou mám v plánu začít čistit co nejdříve. Minule jsem zapomněl na obálku měsíčníku, v němž Sága vychází. 36. kapitola neměla pouze barevné stránky, ale rovněž pro sebe dostala i obálku, kterou jsem ale do kapitoly nepřiložil, protože ve svazku přítomna nebyla. Obálka je to ale velice pěkná, takže bych o ni nechtěl nikoho ošidit.


Kromě tradiční Ságy jsem také přeložil oneshot od Kito Mohira, který stojí například za mangami Narutaru, Bokurano a Noririn. Jde o velice zajímavý příběh o zdánlivě zcela obyčejném středoškolákovi jménem Jasuhiro. Najdete ho na stránce „Jednorázovky“ na klasických serverech. A jak si nejspíš všimnete, tak se tam nachází ještě jeden kraťas tentokráte od Iwáki Hitošiho (autor Heuréky). Ten se právě zdržuje u kontrolora a dle jeho slov nebude trvat dlouho a pošle mi výsledky, takže se tady oneshot objeví už možná zítra.

Za korektury děkuji Matymu93 a za kontroly Torenovi.

4 komentáře:

  1. Chtěl bych jen poděkovat za skvělou práci, kterou odvádíš :)...děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. prosímtě zkus zprovoznit Ságu o Vinlandu - přesnějic poslední díly.

    Jinak díky za skvělý překlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Linky posledních vydaných kapitol (43. až 45.) fungují v pořádku, co jsem teď zkoušel. Jestli máš na mysli kapitoly 46. až 49., tak ty jsem ještě nevydal a zatím je vydat nemohu, protože práce na nich ještě nejsou hotovy - Začnu na nich pracovat nejspíše někdy během tohoto víkendu.

      Snažím se držet záznamy na Akihabaře aktuální, takže pokud nejsou kapitoly tam, pak jsme je zatím nevydali.

      Vymazat