sobota 23. června 2012

Tentokrát bez Parazita

Aktualizace: Opravena chyba v Dívej se mi a tak dál. Za upozornění děkuji Aceovi. Opravená verze nahradila tu starou v Jednorázovkách.

Poslední dvě kapitoly (asi šedesát stránek) osmého svazku jsou venku a taky asi čtyřiceti stránkový Iwákiho oneshot „Dívej se mi do očí, když se mnou mluvíš“. Na Sáze dělali ti stejní, na kraťasu Maty93 jako korektor a Toren jako kontrolor. Celý osmý svazek bude dostupný nejspíše zítra.

Drobnější informace všeho druhu. S 55. kapitolou dostala Sága o Vinlandu barevné stránky a obálku časopisu, v něm vychází, ta je níže. Od nynějška nebudu přikládat mapu, protože k ní nemám překlad - Jména a místa bych usoudil, ale na ty ostatní klikyháky nemám náladu, když někde časem překlad najdu, tak ho zpětně doplním. Devátý svazek už mám vyčištěný, ale nevím, kdy se dostanu k sazbě.



Dále prodávám mangu Fairy Tail svazky 1 - 9. V angličtině, stav velmi dobrý, koupeno svazek za 180kč. Prodávám svazek za 110kč. Při odběru 4+ svazků snížím cenu na 100kč za svazek. Kdyby měl někdo zájem - zbytek domluvou přes email Y0uS4y[na]gmail[tečka]com.

2 komentáře:

  1. Díky za ten oneshot ;)
    !SPOILER!
    Jenom se chci zeptat, jestli je ta poslední věta správně přeložená, protože to zní jako že je mrtvej, ale on se probudil na přístrojích. Předem díky za odpověď :D
    A na 8. stránce v levým dolním okně máš: "Nechtě mě..." místo "Nechte mě...", ale je to jenom překlep a člověk si toho skoro nevšimne :)
    Ale jinak pěknej oneshot a parádní překlad, takže ještě jednou díky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění na chybu.
      Co se týče konce, dle mého jde o poslední rozloučení s Nomurou, kdy je ještě technicky vzato naživu a udržují přístroje. Mám za to, že jej právě chtěli odpojit a dopřát mu odpočinek, proto ta slova.

      Vymazat